Da var vi på plass i Oslo. Kom inn på et flott firemannsrom hvor Karine og Maren fikk de dårlige sengene, da blir det ørepropper på Maren i natt. Kost oss med et glass vin og minnes våre kjære familier og venner hjemme. I tillegg har Karine farget øyenbrynene, Imorgen cventer en lang reise, vekkerklokka er stilt på 04.30 og ankomsten i Bangkok er tirsdag 11.00 lokal tid.
So long jentene med sekk :D
søndag 31. oktober 2010
tirsdag 12. oktober 2010
Gosh, 19 dager igjen!
Idag er det kun 19 dager til avreise. 19 dager til vårt livs største opplevelse, så langt. Vaksinene er i boks, sekken er pakket, solkremen er kjøpt inn og vi er klare som egg... NAAAT! Shit, tiden flyr og det er masse som skal gjøres. Mesteparten av tiden går med til jobbing og festing...... Den siste finpussen er i gang; Isabel skal til frisøren (sist gang i 2006),Ingrid har vært i banken (sist gang i 2005) Karine har nylig vært hos tannlegen (sist gang i 2004!), og Maren har klart å spare penger (har aldri skjedd før..)
Men, vi er snart klare. Orker nesten ikke å vente lenger! Nå gjenstår bare litt mer jobbing, før vi kan gjøre oss klar for avreise.
Men, vi er snart klare. Orker nesten ikke å vente lenger! Nå gjenstår bare litt mer jobbing, før vi kan gjøre oss klar for avreise.
Hilsen fire gira jenter!
Abonner på:
Innlegg (Atom)



